Ubisoft introduce NFT-uri în jocuri devenind astfel un unicorn al industriei


Ubisoft a fost primul mare editor de jocuri video care a manifestat interes pentru tehnologia blockchain, experimentând prototipuri de jocuri cripto și sponsorizând startup-uri în ultimii ani. Cu toate acestea, într-o nouă afacere susținută de Tezos, gigantul de jocuri va implementa cu adevărat NFT-uri într-una dintre cele mai mari francize ale sale.

Ubisoft Quartz, o platformă care permite jucătorilor să câștige și să cumpere produse în joc tokenizate ca NFT pe blockchain-ul Tezos, a fost anunțată astăzi de editorul Assassin’s Creed și Just Dance. Quartz va fi disponibil inițial pe PC în Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, cel mai nou joc online din seria de împușcături tactice de lungă durată.

Extindere pe cât mai multe continente

Pe 9 decembrie, Quartz va intra în versiunea beta în Statele Unite, Canada, Franța, Germania, Spania, Italia, Belgia, Brazilia și Australia. Drop-urile NFT sunt disponibile pentru jucătorii Ghost Recon Breakpoint care au atins nivelul 5 XP în joc. Potrivit comunicatului de presă al Ubisoft, jucătorii trebuie să aibă cel puțin 18 ani pentru a crea un portofel Tezos pentru a fi utilizat cu jocul.

Ubisoft se referă la lansările sale NFT ca „Digits” și își propune să ofere NFT-uri gratuite utilizatorilor timpurii pe 9, 12 și 15 decembrie, cu mai multe drop-uri programate pentru 2022. Un infografic descrie lucruri precum skin-uri de arme și alte elemente premium în joc, precum și o declarație care tachina inițiative viitoare: „Acesta este doar începutul…”

SneakPeak oferit de Ubisoft.

Un NFT acționează, practic, ca o chitanță pentru o marfă digitală care se poate dovedi rară și, deși operele de artă digitale și imaginile de profil au fost populare, ele pot reprezenta, de asemenea, active de jocuri video. Axie Infinity, un joc de luptă cu monștri alimentat de Ethereum, este acum cel mai mare participant din industrie, cu un volum de tranzacții de peste 3,6 miliarde de dolari până în prezent, potrivit CryptoSlam.

„Ubisoft Quartz este primul element de construcție în obiectivul nostru ambițios de a crea un metavers real”, a declarat Nicolas Pouard, VP al Laboratorului de inovare strategică al Ubisoft, într-o declarație. „Și nu poate prinde viață până când restricțiile de joc de tip blockchain de la început, cum ar fi scalabilitatea și consumul de energie, nu sunt depășite.”

Alegerea platformei Tezos din motive ecologice

O mare parte din declarația Ubisoft de astăzi se concentrează pe diferențele de efect asupra mediului dintre blockchain-ul Tezos proof-of-stake și blockchain-ul Bitcoin consumator de energie.



Vezi aici articolul sursă