Pe măsură ce industria criptomonedelor crește, organizațiile și oamenii folosesc din ce în ce mai mult token-uri nefungibile pentru a comunica cu publicul lor.
Statistici concrete
Datele din chart-ul pe care avocatul în materie de mărci comerciale și brevete, Michael Kondoudis (The Law Office of Michael E. Kondoudis) publicate pe 13 iunie arată că au existat peste 4.000 de mărci comerciale legate de NFT în Statele Unite între 1 ianuarie și 31 mai 2022.
Numărul exact este 4.049. Asta înseamnă că, în medie, 27 de mărci comerciale noi NFT au fost depuse în fiecare zi în 2022. În aceeași perioadă de timp din 2021, au fost depuse doar 363 de mărci comerciale la Oficiul de Brevete și Mărci din SUA, despre care Kondoudis a menționat și în tweetul său.
În 2022, martie a fost cea mai bună lună, 1.023 de mărci comerciale NFT noi au fost înregistrate. Cele mai puține mărci înregistrate noi au fost depuse în ianuarie, lună în care s-a atins un prag de 637. În februarie au fost 770, în aprilie au fost 876, iar în mai au fost 743.
Piața NFT crește rapid
Creșterea în acest moment este de 1.349 de ori mai rapidă decât a fost în tot 2020 și a depășit deja tot anul 2021, chiar dacă anul 2022 se află doar la jumătate.
Pe de altă parte, un nou sondaj arată că cei mai mulți oameni cumpără NFT-uri pentru că vor „să facă bani”. 64,3% dintre cei 1.318 de persoane chestionate au spus că acesta a fost principalul motiv pentru care s-au alăturat lumii NFT-urilor.
Alte motive relatate în sondaj au fost: participarea în comunitatea NFT și lauda în fața prietenilor (14,7% dintre respondenți), colectarea de artă digitală (12,4%) și accesul la jocuri și instrumente (8,6%).
Acest articol nu conține sfaturi sau recomandări privind investițiile. Fiecare alegere de investiție și tranzacționare implică riscuri, iar cititorii ar trebui să își desfășoare propriile cercetări atunci când iau o decizie. Gândurile și opiniile exprimate aici sunt numai ale autorului și nu reflectă sau reprezintă în mod necesar viziunea sau opiniile LumeaCrypto.ro